10.10.11 г.

Суши хоум едишън

Нужните продукти:
250гр.ориз за суши (аз използвах този на Крина)
300мл. вода
5 кори нори
1 морков
5 рулца от раци
1 чушка
1 авокадо
пушена сьомга
половин краставица
15гр. сол
15гр. захар
соев сос
80гр. оцет (оризов или ябълков) 
сусам и маково семе




Първото което ще приготвим е ориза. Аз вече варя ориз само в уреда на пара и при мен стана за 30 мин. Ориз + вода, без бъркане или друг тормоз над оризчетата. Докато го чакаме подготвяме всичко за пълнежа на малки лентички.

По принцип в плънката винаги можете да импровизирате, аз заложих на не много скъпи и не много странни продукти (с надеждата все пак Симо да си бодне някое сушенце,ама...). След като се свари ориза го оставяме малко да поизстине, а през това време в чаша затопляме 80гр. оцет + 15гр сол + 15гр захар, докато кристалчетата изчезнат. След това с приготвената смес заливаме ориза, нежно го разбъркваме с вилица и го оставяме да се охлади.
След това започна великата импровизация.


















































































След като напълним и навием всички кори следва рязането. Реже се първо през средата,двете половинки се слагат една до друга и пак режем през средата,след това всяко парче на още 2. От един лист получаваме 8 парченца суши. Поръсваме със сусама и маковото семе и сервираме със соев сос и сос Уасаби (който при мен отсъстваше,зашото аз лично не съм му фен).

Няма коментари:

Публикуване на коментар