5.02.12 г.

Кренвиршки

Нали съм болна и Симо вместо активно да се грижи за мен, издевателства тихо и ми мрънка я за пържени филийки, я за кренвиршки. А аз нали съм добра душа и все изпълнявам...
Нужните продукти:
около 300-400гр брашно
200 гр. кис. мляко
10гр. захар
1 ч.лъжица сол
5 гр. прясна мая
30гр. масло
1 яйце
кренвирши

Разтваряме маята в малко топла вода със захарта и солта. В дълбока купа слагаме брашното, правим кладенче и изсипваме първо маята, а след това и разбитото в киселото мляко яйце. Омесваме меко и еластично тесто и го оставяме да втаса за около час на топло. След като втаса го премесваме на ново и го разделяме на малки топчета. Разточваме квадрат, слагаме кренвирша по средата и заплитаме тестото в/у него. Аз прецених, че един кренвирш ще е много и ги рязах на половина.
Печем докато удвоят обема си, поръсени с кашкавал.










Няма коментари:

Публикуване на коментар